Drogi Mieszkańcu,
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Jutrzenka” jako jedna z pierwszych w Krakowie oddaje do Twojej dyspozycji aplikację iMieszkaniec.pl. Umożliwia ona wygodne, szybkie i bezpieczne zgłaszanie usterek oraz innych problemów technicznych ze smartfona lub komputera, bez konieczności osobistej wizyty w siedzibie administracji.
Korzystanie z tego nowego kanału komunikacji zostało uruchomione już 3 stycznia 2022 roku.
iMieszkaniec.pl został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu komunikacji między nami.
To tutaj będziesz mógł:
- dodawać zgłoszenia o usterkach i sprawach bieżących,
- być stale informowanym o postępie w realizacji tych zgłoszeń,
- otrzymywać powiadomienia ostrzegawcze, takie jak np. planowany brak wody czy prądu.
Przez przeglądarkę internetową:
- Odwiedź stronę internetową: smjutrzenka.imieszkaniec.pl/rejestracja,
- Postępuj z dalszą instrukcją dostępną na stronie podając wybrane przez siebie hasło do logowania,
- Użyj przycisku „Załóż konto”.
W sklepie Google Play lub App Store
- Otwórz aplikację sklepu Google Play lub App Store,
- Wyszukaj i zainstaluj aplikację iMieszkaniec,
- Uruchom aplikację i użyj przycisku „Utwórz konto”,
- Wybierz miasto Kraków, następnie Spółdzielnię SM Jutrzenka,
- Postępuj z dalszą instrukcją dostępną na stronie podając wybrane przez siebie hasło do logowania,
- Użyj przycisku „Utwórz konto”.
Za pośrednictwem kodu QR
- Zeskanuj smartfonem zamieszczony w ogłoszeniu kod QR.
- Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją dla sklepów Google Play i App Store.
Zgłoszenie w sprawie założenia konta trafi do Spółdzielni.
Zostanie Ci przesłany link aktywacyjny, w celu potwierdzenia poprawności wprowadzonego adresu e-mail. Po pozytywnej weryfikacji uprawnień do używania aplikacji, konto zostaje utworzone i możesz w pełni korzystać z serwisu zgłoszeniowego.